19 września, 2015

ORGANIZUJ PRZEPISY:- )ORGANIZE YOUR RECIPES

ZORGANIZOWANY  PRZEPISOWNIK ,
nie do końca wytrawnej kucharki.:-)

Każda z nas ma do czynienia z kuchnią,każda ma swoje ulubione potrawy,pamięta smaki z dzieciństwa.
Do pewnego czasu planowałam zapanować na przepisowym chaosem.
Przepisy jedne zapisane w zeszycie,inne jako wycinki z gazet,drukowane z neta. 
W moim przepisowaniku znalazły się tylko same sprawdzone przepisy.Są tarty,ale jest i ciasto murzynek i przepis na chleb.

Taki przepisowanik ma tylko same zalety. Jest indywidualnie zaprojektowany, mega zorganizowany,rozwojowy, praktyczny i na dodatek nie wiele kosztuje. 


PRZEPIS NA PRZEPISOWNIK:-)

Składniki :

 1. Segregator, 
2. Koszulki ,
3. Kolorowe kartki pozwolą w jednej koszulce umieścić 2 przepisy  ( ja postawiałam na żółte kartki  są energetyczne :-),
4. Przekładki indeksujące, wydzielają wypieki od miąs, mogą też służyć do zapisania cennej rady
 ;-),
5.Fotografie tematyczne na przód segregatora, nadają charakter i mówią coś o użytkowniku.

Pozdrawiam wszystkich odwiedzających mój skromny blog,witam nowych obserwatorów, dziękuję za wszystkie komentarze ,+1.

 PREZENTACJĘ ZACZYNAM  OD OKŁADKI :-)

- bardzo mi się podoba ...










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz.