13 lutego, 2018

ANCHORAGE PROJECT - PROJEKT KOTWICA



 Spośród wielu motywów kotwicy,wybrałam ten jak najbardziej realistyczny i tradycyjny.Haft wykonałam muliną o ciemno stalowym kolorze na białej kanwie obrazkowej. Wymiar haftu 11cm x 9cm. Oczywiście xxx małe,gdyż tylko takie dają efekt dopracowanej i estetycznej pracy. 

 

Dla wzmocnienia żeglarskiego akcentu,dodałam sznurek imitujący linę z żeglarską "ósemką".Kwestia węzłów jest otwarta,może ostatecznie będzie to podwójna "ósemka"? 


Myślę,że pomysł dodania liny z węzłem jest trafiony.


Życzę wielu ciekawych projektów i zachwycających prac.


Pozdrawiam wszystkich odwiedzających mój skromny blog.Witam z radością nowych obserwatorów.Dziękuję Wam za komentarze i udostępnienie posta



***
I greet all visitors to my modest blog.I greet with joy the new observers.Thank you for your comments and sharing post.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz.